Merkwaarden sessie UVON

  • Sterke organisaties zijn duidelijk zijn over ‘Wie ze zijn’ en ‘Waar ze voor staan’.
    Ze beschikken stuk voor stuk over een stevige basis waaraan niet te tornen valt. Een helder gemeenschappelijk vertrekpunt van waaruit ze alles doen. Veel sterke organisaties en bedrijven hebben daarvoor een unieke set merkwaarden geformuleerd, die als een kompas richting geeft aan hun complete doen en laten.
  • Om gerichte keuzes te kunnen maken en te kunnen beoordelen wat wel en niet bij ons past, willen we bij UVON ook graag zo’n kompas. Dinsdag 29 okt as helpt Ad van Antwerpen van ADEKWAAD ons met het maken van ons eigen kompas. Na een korte introductie over identiteit en merkwaarden gaan we samen aan de slag met het bepalen van onze eigen unieke set merkwaarden, waaraan we voortaan onze plannen, besluiten en activiteiten kunnen toetsen.

Over Ad van Antwerpen.
Met ADEKWAAD helpt Ad van Antwerpen bedrijven en organisaties met hun strategie en branding. Onder het motto “wie niet uitgesproken durft te zijn, wordt nooit spraakmakend” daagt ADEKWAAD uit om echte keuzes te maken en kleur te bekennen.
ADEKWAAD prikkelt om in actie te komen en helpt concreet bij het uitstippelen van een nieuwe koers en het verbeteren, veranderen of vernieuwen van hun business. ADEKWAAD ziet branding daarbij als krachtige, integrale aanpak om onderscheidend vermogen te vergroten en voorkeur en loyaliteit van klanten en medewerkers te versterken.

Programma:

  • 17.30 uur ontvangst
  • 18.00 uur Diner
  • 20.00 uur Presentatie Ad van Antwerpen
  • 21.30 uur Na-borreltje
  • 22:00 uur Einde
  • INFO
    29 oktober 2019
    17:30 - 22:00
    LOCATIE
    De Ideeënfabriek
    Liessentstraat 9a, Uden, 0413-243444, 5405AH, deideeenfabriek.nl
    DEELNAME
    Reserveren gesloten
    Kaart wordt geladen...

    Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.